یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۴۲:۰۴

تزریق گاز به میدان نفتی درود در آینده
ایران دریلینگ: جانشین مدیر کارخانه درود ٣ ، گفت: عمده قطعات اصلی این کارخانه که بوسیله شرکت توتال آماده شده، خارجی است و کماکان این نیاز به قطعات خارجی ادامه دارد اما ما روند جایگزینی با قطعات تولیدی داخل کشور را ادامه می دهیم. ضمیری در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این مطلب که کارخانه درود ٣ از ابتدا برای تزریق همزمان آب و گاز طراحی شده است، افزود: ویژگی که این کارخانه را ممتاز کرده همین قابلیت همزمان برای تزریق آب و گاز است. هم اکنون به میدان درود آب تزریق می شود، اما  به زودی تزریق گاز نیز آغاز خواهد شد. وی با اشاره به تنوع قطعات در کارخانه درود ٣، گفت: این مسئله سبب شده است در خرید قطعات در داخل و خارج  از کشور محدودیتهایی داشته باشیم، اولویت ما تامین این قطعات در داخل کشور است تا با سد تحریم رو به رو نشویم، اما در بسیاری از موارد نیز مجبور به استفاده از قطعات خارجی و تامین آنها به هر نحو ممکن هستیم.

ضمیری با بیان این که قطعات اصلی این کارخانه که توسط شرکت توتال آماده شده خارجی است، کماکان این نیاز به قطعات خارجی ادامه دارد اما ما روند جایگزینی را ادامه می دهیم.جانشین مدیر کارخانه درود ٣ تصریح کرد: هم اکنون با تعداد قابل توجهی از شرکتهای داخلی در ارتباط هستیم تا نمونه های قطعات را تحویل و استفاده کنیم و با ریسک بسیار بالایی این مسیر را پیش ببریم. در واقع با سعی و خطا پیش می رویم ، هرچند که هنوز هم در باره بعضی قطعات به هیچ وجه امکان تولید داخل وجود ندارد.وی حجم آب تزریقی در میدان درود را ٢٥٩ هزار بشکه در روز و حجم گاز مورد نیاز را ١١٠ تا ١٢٠ هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: به دنبال شیوه های جدیدی برای تولید ببیشتر از این میدان هستیم.


  کد خبر : 302
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :